Nightless Jackson "JAGGE"

Jagge 2011 syntynyt Welsh A-ruuna joka on ollut meillä varsasta asti. Lasten suosikkiponi. Kiltti ja omaa erittäin hyvän työmoraalin. Innokas poni joka hyppää hyvin.

Farrel "KALLE"

Kalle on 2011 syntynyt FWB-ruuna. Kiltti ja yritteliäs, monen suosikki heppa.

Paula

Paulasta on muovautunut monen aikuisratsastajan suosikki. Iso mutta symppis tamma. Hyppää hyvin ja on laadukas hevonen.

Akacja "Anneli"

Anneli on 2008 syntynyt Puolalainen ratsuhevonen. Anneli on kiltti ja osaava hevonen. Ratsastaessa hieman kuuma ja vaatii jo osaavamman ratsastajan.

Kadryl "Kauko"

Kauko on suuri, 2012 syntynyt ruuna.

Kauko on kiltti, mutta peräpää saattaa joskus innostuksesta lentää.

Hästhagens Helmer "HEIKKI"

Heikki on 2000-syntynyt Suomenhevosruuna, joka on maailman monin poni.

Heikiltä sujuu kaikki. Koulu, esteet, valjakko, hiihtoratsastus, rekiajelut ja mitä vain ikinä keksitäänkään. Super heppa!

Walzing with Sun "SAIMI"

Saimi

Abercamlais Ffleur "AINO"

Aino

Aino on kiltti, reipas ja erittäin pidetty poni, jolla voi yhtälailla kokemattomat ja kokeneetkin saada upeita fiiliksiä.

Haukan Vihtori "Jussi"

Suomenhevosruuna Jussi on tallin komistus. 172cm korkea ruuna kääntää kyllä katseet! Jussi tekee osaavampien tunteja ja valmennuksia. Leikkisä nuori, joka on sulattanut kaikkien sydämet.

Georgina "Tyyne"

Tyyne on 2015 syntynyt Anglo European tamma, joka vasta kotiutuu Pinsiöön. Toivottavasti Tyynestä tulee monen suosikki!

Pihl "PILLI"

Pilli on 2007 syntynyt ruuna. Kiltti ja reipas shettis. Pienten suosikki!

Peppermint Ninja "NINJA"

Welsh A-ponimme Ninja on Jaggen tytär, eli meidän omakasvatti. Ninjasta on alkanut kuoriutumaan mahtava tuntiponi. Ninja on  kiltti, erittäin rohkea ja utelias. Ninjalla voi ratsastaa niin kokemattomat lapset, kuin jo osaavammatkin. Reipas, ihana poni.

My Ljos Nenna "Nenna"

Nenna on 2012 syntynyt vuonohevostamma. Nenna on äärimmäisen kiltti ratsastaessa. Hoitaessa välillä vähän hapan ja tammamainen.

Silent's Starlight Blond "BLONDI"

Blondi on 2007 syntynyt Welsh B-tamma, jolla on kisattu myös valjakkoa. Energinen poni joka hyppää todella hyvin. Täyttä kultaa!

Vesser "Vesa"

Vesa on reipas ja kiltti Torinhevosruuna.

Vesa on monien suosikki. Vesa on varma kaveri niin koulu-, este- kuin maasto tunneillakin, lisäksi Vesalla ajetaan valjakkoa.

Kasandra "KAIJA"

Kaija on 2008 syntynyt Latvialainen tamma. On kiltti hoidettava ja nyt takaisin töissä mammaloman jäljiltä. Kesänä -22 Kaijalle syntyi ihana orivarsa Kalevi oriista Cornetino.